
Exposició “Amb ulls d’infant: Créixer al mig del desert”
A través de la mirada innocent i alhora poderosa d’infants sahrauís, l’exposició “Amb ulls d’infant: Créixer al mig del desert” ens convida a reflexionar sobre la realitat dels campaments de refugiades sahrauís i el contrast amb la vida a Catalunya.
Aquesta exposició fotogràfica, creada per RUIDOPhoto i ACAPS dins el projecte EduSahara, compta amb la col·laboració de Lahbib, un jove sahrauí que va arribar a Catalunya fa gairebé 20 anys. Les fotografies han estat realitzades per infants sahrauís tant als campaments de refugiades com per aquells que han participat en el programa Vacances en Pau a Barcelona.
Amb un enfocament especialment pensat per a joves d’11 a 16 anys, aquesta exposició és una oportunitat per apropar-se a una realitat sovint invisibilitzada i escoltar els testimonis dels seus veritables protagonistes.
Vine i descobreix el món a través dels ulls dels infants sahrauís!
DATA i HORARI
De l’1 al 30 d’abril
PREU
Activitat gratuïta
LLOC
Sala Trobada del Casal de Joves
ORGANITZA
RUIDOPhoto, ACAPS i Casal de Joves